چگونه می‌توانم آدرس IP اینترنت خود را به دست آورم؟

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر آدرس IP اینترنت خود را مشاهده کنید:

http://whatismyip.netafraz.com

  • چنانچه از یک سرویس VPN استفاده می‌کنید یا مرورگر شما بر روی یک سرویس پروکسی تنظیم شده است، آدرس IP نمایش داده شده در آدرس بالا، آدرس IP سرویس پروکسی یا VPN مورد استفاده خواهد بود. جهت مشاهده IP اصلی سرویس دهنده اینترنت خود می‌بایست ابتدا سرویس پروکسی یا VPN مورد استفاده را غیر فعال کرده و سپس به آدرس بالا مراجعه کنید.
  • چنانچه آدرس IP سرویس اینترنت/پروکسی/VPN شما از نوع استاتیک نباشد، ممکن است این آدرس هر زمان از سوی سرویس دهنده اینترنت شما تغییر کند. بنابراین ممکن است آدرس IP که قبلا در این آدرس مشاهده کرده اید آدرس IP فعلی اینترنت شما نباشد. در هر زمان برای اطمینان از آدرس IP فعلی می‌توانید دوباره به آدرس بالا مراجعه کنید.
  • آدرس IP نمایش داده شده، آدرس IP است که مرورگر شما از طریق آن به اینترنت دسترسی دارد. چنانچه مرورگر شما بر روی پروکسی تنظیم شده باشد، این آدرس IP می‌تواند با آدرس IP که سایر نرم‌افزارهای مورد استفاده شما مانند نرم‌افزارهای FTP یا ایمیل از طریق آن به اینترنت متصل می‌شوند متفاوت باشد. بنابراین چنانچه واحد پشتیبانی آدرس IP اینترنت شما را جهت بررسی مشکل دسترسی به سرویس‌های ایمیل و FTP درخواست کرده باشد، جهت ارایه آدرس IP صحیح می‌بایست ابتدا پروکسی را بر روی مرورگر خود غیر فعال کرده و سپس به آدرس بالا مراجعه کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/iprr

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی