تغییر رمز عبور، فضای میل‌باکس و محدودیت ارسال یک اکانت ایمیل (دایرکت‌ادمین)

تغییر مشخصات اکانت ایمیل

برای تغییر رمز عبور، فضای دیسک قابل مصرف میل‌باکس و محدودیت ارسال روزانه یک اکانت ایمیل مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. به صفحه نمایش دامین اصلی که اکانت ایمیل مورد نظر بر روی آن تعریف شده است وارد شده و در بخش مدیریت ایمیل بر روی اکانت‌های ایمیل کلیک کنید.

۲. در ستون Pass/Quota در جدول لیست اکانت‌های ایمیل بر روی Change در مقابل اکانت ایمیل مورد نظر خود کلیک کنید.

۳. در فرم ویرایش یک اکانت ایمیل تغییرات مورد نظر خود را اعمال کرده و بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید:

  • رمز عبور و تایید رمز عبور: چنانچه مایل به تغییر رمز عبور اکانت ایمیل هستید رمز عبور جدید خود را در این فیلدها وارد کنید. چنانچه قصد تغییر رمز عبور اکانت ایمیل را ندارید این دو فیلد را خالی بگذارید. در صورت کلیک بر روی دکمه تصادفی یک رمز عبور مناسب به صورت تصادفی ایجاد و در این دو فیلد وارد می‌شود. پیشنهاد می‌شود همواره با کلیک بر روی این دکمه یک رمز عبور تصادفی ایجاد کرده و رمز عبور تولید شده را برای اکانت جدید مورد استفاده قرار دهید.
  • محدودیت فضا: چنانچه مایلید فضای تخصیص یافته به میل‌باکس اکانت ایمیل را تغییر دهید، مقدار جدید فضا را بر حسب مگابایت در این فیلد وارد کنید. در صورت وارد کردن عدد 0 در این فیلد، فضای اکانت ایمیل ایجاد شده نامحدود بوده و این اکانت ایمیل امکان استفاده از تمامی فضای آزاد موجود بر روی سرویس هاستینگ شما را خواهد داشت.
  • محدودیت ارسال روزانه: چنانچه مایلید محدودیت تعداد ارسال ایمیل روزانه اکانت ایمیل را تغییر دهید، محدودیت جدید مورد نظر خود را در این فیلد وارد کنید. وارد کردن عدد 0 یا خالی گذاشتن این فیلد به معنای عدم اعمال محدودیت ارسال ایمیل بر روی این اکانت ایمیل می‌باشد. لازم به ذکر است که همچنان محدودیت‌های کلی ارسال ایمیل ساعتی و روزانه سرویس هاستینگ میزبان بر روی تمامی اکانت‌های ایمیل اعمال می‌گردد.

رمز عبور جدید انتخاب شده می‌بایست حداقل ۸ کاراکتر طول داشته و از هر یک از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد حداقل یکبار در آن شده استفاده شده باشد در غیر اینصورت این رمز عبور پذیرفته نخواهد شد. پیشنهاد می‌شود همیشه بر روی دکمه تصادفی (Random) کلیک کرده و رمز عبور تولید شده به صورت خودکار را مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از رمزهای عبور ضعیف در قسمت‌های مختلف یک سرویس هاستینگ، امنیت سرویس هاستینگ شما و وبسایت‌های میزبانی شده بر روی آن را با خطر جدی مواجه می‌کند. با توجه به این موضوع اکیدا توصیه می‌شود حتما در تمامی قسمت‌های سرویس هاستینگ خود از رمزهای عبور مناسب استفاده کنید.

دایرکت‌ادمین پس از ویرایش اکانت ایمیل، اطلاعات ویرایش شده را در خروجی نمایش خواهد داد.

خطاهای متداول

You must enter the password in both fields

رمز عبور جدید می‌بایست در هر دو فیلد رمز عبور و تایید رمز عبور وارد شود.


Password is too short

طول رمز عبور وارد شده کوتاه‌تر از مقدار مجاز است. رمز عبور انتخاب شده می‌بایست حداقل هشت کاراکتر طول داشته باشد.


Password must have both upper and lower case characters

رمز عبور انتخاب شده می‌بایست حداقل هشت کاراکتر طول داشته و حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک حرف کوچک انگلیسی و حداقل یک عدد در آن استفاده شده باشد. پیشنهاد می‌شود همیشه بر روی دکمه تصادفی (Random) کلیک کرده و رمز عبور ایجاد شده به صورت خودکار را مورد استفاده قرار دهید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/vxv0

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی