فعال کردن SSL بر روی یک دامین (دایرکت‌ادمین)

برای فعال‌سازی SSL بر روی یک دامین اصلی مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. در کنترل پنل دایرکت‌ادمین وارد بخش مدیریت دامین‌های اصلی (Domain Setup) شوید:

۲. در جدول لیست دامین‌های اصلی سرویس بر روی نام دامین مورد نظر کلیک کنید:

برای دسترسی مستقیم به این صفحه از بخش گواهینامه های SSL دامین اصلی مورد نظر بر روی لینک موجود در نوار قرمز رنگ بالای صفحه کلیک کنید.

۳. در باکس تنظیمات دامین تیک گزینه Secure SSL را فعال کرده و بر روی دکمه ذخیره (Save) کلیک کنید.

هنگام فعال‌سازی SSL بر روی یک دامین، دایرکت‌ادمین یک شاخه با نام private_html در کنار شاخه public_html آن دامین ایجاد می کند:

/domains/DOMAIN.COM/private_html

محتوایی که می‌بایست از طریق https در دسترس قرار گیرد باید در این شاخه آپلود شود.

۴. چنانچه محتوایی که می‌بایست از طریق https در دسترس قرار گیرد در همان شاخه public_html دامین قرار دارد، می‌بایست  private_html را به شاخه public_html دامین متصل کنید. برای این منظور در باکس تنظیم private_html گزینه اتصال private_html به public_html از طریق مسیر میانبر (Use a symbolic link from private_html to public_html) را انتخاب و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

 

دایرکت‌ادمین پیش از ایجاد مسیر میانبر private_html به شاخه public_html، شاخه private_html موجود در شاخه دامین اصلی و محتوای آن را به صورت کامل حذف می‌کند. اطلاعات حذف شده قابل بازگشت نخواهد بود بنابراین چنانچه قبلا اطلاعاتی را در این شاخه آپلود نموده‌اید می‌بایست حتما پیش از انجام این تغییر اطلاعات آپلود شده را به مسیر دیگری منتقل کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/g4dj

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی