مدیریت دامین (دایرکت‌ادمین)

مقدمه

در بخش مدیریت دامین یک دامین اصلی امکان دسترسی به تنظیمات مختلف آن دامین فراهم شده است. از این بخش می‌توانید به قسمت‌های مدیریت سابدامین، مدیریت پارک دامین، مدیریت DNS، مدیریت شاخه‌های حفاظت شده با رمز عبور و همچنین مدیریت FTP یک دامین اصلی از سرویس هاستینگ خود وارد شوید.

 

دسترسی به مدیریت دامین یک دامین اصلی

برای دسترسی به بخش مدیریت دامین یکی از دامین‌های اصلی سرویس هاستینگ خود وارد صفحه نمایش دامین اصلی مورد نظر شوید. بخش مدیریت دامین در گوشه پایین سمت راست این صفحه قابل مشاهده خواهد بود.

بخش مدیریت دامین در صفحه نمایش هر دامین اصلی تنها امکان دسترسی به تنظیمات همان دامین را فراهم می‌کند. برای دسترسی به تنظیمات مدیریت دامین هر دامین اصلی می‌بایست ابتدا وارد صفحه نمایش همان دامین اصلی شوید. تنها استثنا بخش مدیریت دامین‌های اصلی می‌باشد. این بخش امکان مدیریت تمامی دامین‌های اصلی یک سرویس هاستینگ شامل اضافه کردن، تغییر نام یا حذف این دامین‌ها را فراهم می‌کند. این موضوع که از طریق صفحه نمایش کدامیک از دامین‌های اصلی وارد این بخش شده باشید تفاوتی در امکانات و دسترسی‌های ارایه شده در این بخش ایجاد نمی‌کند.

امکانات مدیریت دامین

این بخش قسمت‌های زیر را شامل می‌شود:


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/qx8b
به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی