اضافه کردن یک سابدامین جدید (دایرکت‌ادمین)

ایجاد یک سابدامین جدید

۱. به صفحه نمایش دامین اصلی که قصد اضافه کردن سابدامین بر روی آن را دارید وارد شده و در بخش مدیریت دامین (Domain Management) بر روی مدیریت سابدامین‌ها (Subdomain management) کلیک کنید.

۲. نام سابدامین مورد نظر خود را در فیلد افزودن سابدامین (Add Sub-Domain) وارد کرده و بر روی دکمه ایجاد (Create) کلیک کنید.

در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات اضافه کردن، نام سابدامین جدید در لیست سابدامین‌ها در همین صفحه نمایش داده خواهد شد.

مسیر شاخه سابدامین ایجاد شده به صورت زیر خواهد بود:

/domains/DOMAON.COM/public_html/SUB

در مسیر بالا به جای DOMAIN.COM نام دامین اصلی و به جای SUB نام سابدامین قرار می‌گیرد. به عنوان مثال مسیر شاخه سابدامین download.domain.com به صورت زیر خواهد بود:

/domains/domain.com/public_html/download

سابدامین‌های ایجاد شده بر روی یک دامین اصلی به صورت خودکار از طریق تمامی دامین‌های پارک شده به عنوان نام مستعار بر روی آن دامین اصلی نیز قابل فراخوانی هستند. به عنوان مثال چنانچه دامین example.com به عنوان نام مستعار بر روی دامین اصلی domain.com پارک شده باشد و سابدامین download نیز بر روی این دامین اصلی ایجاد شده باشد، این سابدامین از طریق هر دو آدرس download.domain.com و download.example.com در دسترس خواهد بود.

خطاهای متداول در هنگام ایجاد یک سابدامین


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/v5su

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی