فعال سازی حفاظت با استفاده از رمزگذاری بر روی یک شاخه (دایرکت‌ادمین)

برای فعال کردن حفاظت با استفاده از رمزگذاری بر روی یک شاخه مراحل زیر را دنبال کنید:

۱.  به صفحه نمایش آن دامین اصلی از سرویس هاستینگ که قصد فعال‌سازی حفاظت از طریق رمزگذاری بر روی یک شاخه از آن را دارید وارد شده و در بخش مدیریت دامین بر روی شاخه‌های حفاظت شده با رمز عبور کلیک کنید.

۲. در باکس گزینه‌ها (Options) بر روی یک دایرکتوری را برای حفاظت انتخاب کن کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت فایل دایرکت‌ادمین شوید.

۳. در مرورگر فایل به شاخه‌ای که قصد فعال‌سازی حفاظت از طریق رمزگذاری بر روی یکی از زیرشاخه‌های آن را دارید وارد شده و در ستون Action بر روی Protect در مقابل زیرشاخه مورد نظر کلیک کنید.

۴. در صفحه ظاهر شده اطلاعات مورد نیاز برای فعال‌سازی حفاظت بر روی شاخه انتخاب شده را وارد کنید:

  • پیام پنجره دریافت رمز: رشته وارد شده در این فیلد به عنوان پیام حفاظت فعال شده در پنجره دریافت رمز عبور شاخه در مرورگر نمایش داده می‌شود.
  • نام کاربری: یک نام کاربری برای رمز عبور حفاظت فعال شده انتخاب و در این فیلد وارد کنید.
  • رمز عبور و تایید رمز عبور: رمز عبور مورد نظر خود در فیلدهای رمز عبور و تایید رمز عبور وارد کنید. در صورت کلیک بر روی دکمه تصادفی یک رمز عبور تصادفی توسط دایرکت‌ادمین تولید و در این فیلدها وارد خواهد شد. در صورت تولید رمز عبور تصادفی حتما پیش از ذخیره تغییرات رمز عبور تولید شده را کپی و به همراه نام کاربری در یک محل امن ذخیره کنید.

استفاده از رمزهای عبور ضعیف در قسمت‌های مختلف یک سرویس هاستینگ، امنیت سرویس هاستینگ شما و وبسایت‌های میزبانی شده بر روی آن را با خطر جدی مواجه می‌کند. با توجه به این موضوع اکیدا توصیه می‌شود حتما در تمامی قسمت‌های سرویس هاستینگ خود از رمزهای عبور مناسب استفاده کنید.

۵. تیک گزینه فعال‌سازی گزینه حفاظت را فعال کرده و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات فعال‌سازی حفاظت بر روی شاخه، پیام زیر در خروجی دایرکت‌ادمین نمایش داده می‌شود.

Directory Protection Settings have been saved

در صورت کلیک بر روی بازگشت، به صفحه تنظیمات حفاظت فعال شده وارد خواهید شد. در این بخش نام کاربری رمز عبور تعریف شده در هنگام فعال سازی حفاظت شاخه، در جدول لیست رمزهای عبور حفاظت این شاخه نمایش داده می‌شود.

در صورت بازگشت به بخش شاخه‌های حفاظت شده با رمز عبور مسیر شاخه‌ای که حفاظت بر روی آن فعال شده در حدول Current Protected Directories قابل مشاهده خواهد بود.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/rd8o

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی