تغییر رمز عبور یک سرویس هاستینگ از طریق پنل کاربری

برای تغییر رمزعبور یک سرویس هاستینگ از پنل کاربری خود در نت‌افراز مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. از منوی سرویس‌ها گزینه سرویس‌های من را انتخاب کنید.

۲. در لیست سرویس‌ها و محصولات بر روی دکمه فعال در مقابل سرویس هاستینگ مورد نظر خود کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت این سرویس هاستینگ در پنل کاربری شوید.

۳. از منوی عملیات در ستون سمت راست تغییر کلمه عبور را انتخاب کنید.

۴. در فیلدهای کلمه عبور جدید و تایید کلمه عبور جدید رمز عبور جدید را وارد کرده و بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

رمز عبور جدید انتخاب شده می‌بایست حداقل ۸ کاراکتر طول داشته و از هر یک از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد حداقل یکبار در آن استفاده شده باشد در غیر اینصورت رمز عبور جدید پذیرفته نخواهد شد.

استفاده از رمزهای عبور ضعیف در قسمت‌های مختلف یک سرویس هاستینگ، امنیت سرویس هاستینگ شما و وبسایت‌های میزبانی شده بر روی آن را با خطر جدی مواجه می‌کند. با توجه به این موضوع اکیدا توصیه می‌شود حتما در تمامی قسمت‌های سرویس هاستینگ خود از رمزهای عبور مناسب استفاده کنید.

در صورت تغییر رمز عبور یک اکانت هاستینگ در این قسمت، علاوه بر تغییر رمز عبور دسترسی به دایرکت‌ادمین سرویس هاستینگ، رمز عبور  اکانت اصلی FTP و کاربر اصلی MySQL سرویس هاستینگ نیز به رمز عبور جدید تغییر می‌کند. در صورت نیاز برای تنظیم رمزهای عبور متفاوت برای این دو بخش می‌بایست از بخش تغییر رمز عبور در دایرکت‌ادمین سرویس اقدام کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/9nf8
به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی