برای ورود به phpMyAdmin یک سرویس هاستینگ با کنترل پنل دایرکت‌ادمین از چه اطلاعاتی استفاده کنم؟

برای ورود به phpMyAdmin می‌توانید از نام کاربری و رمز عبور کاربر اصلی MySQL سرویس هاستینگ خود استفاده کنید. در این صورت پس از ورود به phpMyAdmin به صورت همزمان به تمامی دیتابیس‌های سرویس هاستینگ خود دسترسی خواهید داشت.

  • کاربر اصلی MySQL یک سرویس هاستینگ در هنگام ایجاد اولین دیتابیس بر روی آن سرویس هاستینگ ساخته می‌شود و بنابراین امکان استفاده از این کاربر برای ورود به phpMyAdmin پیش از ایجاد اولین دیتابیس بر روی سرویس هاستینگ وجود ندارد. در هر صورت با توجه به اینکه امکان ایجاد دیتابیس‌ها در phpMyAdmin وجود ندارد، دسترسی به این بخش بر روی سرویس‌های هاستینگی که هنوز دیتابیسی بر روی آن‌ها ایجاد نشده است کاربر چندانی نخواهد داشت.
  • چنانچه نام کاربری و رمز عبور کاربر اصلی MySQL برای ورود به phpMyAdmin علیرغم اینکه قبلا حداقل یک دیتابیس بر روی سرویس هاستینگ  ایجاد شده است مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد کافی است یکبار رمز عبور سرویس هاستینگ را از پنل کاربری و یا بخش تغییر رمز عبور در دایرکت‌ادمین تغییر دهید و رمز عبور  جدید را به جای رمز عبور قبلی مورد استفاده قرار دهید.

شما همچنین می‌توانید برای دسترسی به یک دیتابیس خاص از نام کاربری و رمز عبور کاربر MySQL همان دیتابیس استفاده کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/gb99
به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی