استخراج آرشیوهای فشرده (دایرکت‌ادمین)

۱. در بخش مدیریت اکانت (Account Management) از صفحه نمایش یکی از دامین‌های اصلی سرویس وارد بخش مدیریت فایل (File Manager) شوید.

۲. در مرورگر فایل وارد شاخه‌ای شوید که فایل آرشیو فشرده مورد نظر در آن قرار دارد.

۳. در ستون Action در جدول لیست فایل‌ها/زیرشاخه‌های مسیر جاری بر روی Extract در مقابل فایل آرشیو مورد نظر کلیک کنید.

۵. در فیلد دایرکتوری در فرم استخراج آرشیو مسیر شاخه‌ای از سرویس هاستینگ که مایلید فایل آرشیو انتخاب شده در آن  استخراج شود را وارد کنید. مسیر پیش فرض این فیلد همان مسیر شاخه محل ذخیره آرشیو فشرده است.

۶. در بخش محتویات آرشیو فشرده در زیر فرم استخراج آرشیو، لیست کامل فایل‌ها/شاخه‌های موجود در آرشیو انتخابی نمایش داده می‌شود پس از اطمینان از صحیح بودن آرشیو انتخاب شده برای استخراج (با توجه به لیست محتویات آرشیو) بر روی دکمه استخراج (Extract) در فرم استخراج آرشیو کلیک کرده و منتظر بمانید تا فرایند استخراج آرشیو به اتمام برسد.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن فرایند استخراج، پیام File Extracted در خروجی نمایش داده خواهد شد.

با کلیک بر روی لینک Go to به شاخه محل استخراج آرشیو فشرده وارد خواهید شد. در این بخش می‌توانید محتوای استخراج شده را مشاهده کنید.

در هنگام استخراج یک آرشیو فشرده، در صورت وجود فایل‌ها/شاخه‌های همنام با فایل‌ها/شاخه‌های موجود در آرشیو فشرده، فایل‌ها/شاخه‌های موجود در آرشیو جایگزین این فایل‌ها/شاخه‌ها خواهند شد. با توجه به این موضوع در صورت نیاز به اطلاعات فعلی موجود در مسیر شاخه محل استخراج و وجود فایل‌ها/زیرشاخه‌های همنام در آرشیو مورد نظر، پیش از استخراج آرشیو در صورت نیاز از اطلاعات موجود در شاخه محل استخراج بکاپ تهیه کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/4d6g

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی