جستجو در محتوای یک شاخه (دایرکت‌ادمین)

در صورت وجود بیش از 50 فایل/زیرشاخه در یک شاخه، مرورگر فایل در مدیریت فایل دایرکت‌ادمین لیست فایل‌ها/شاخه‌ها را صفحه‌بندی کرده و در هر صفحه حداکثر 50 فایل/زیرشاخه نمایش داده می‌شود. برای دسترسی به صفحات بعدی می‌توانید در بالا یا پایین جدول لیست فایل‌ها/زیرشاخه‌ها بر روی شماره صفحه مورد نظر خود کلیک کنید.

چنانچه مایلید در هنگام دسترسی به یک شاخه در مرورگر فایل در هر صفحه تعداد بیشتر یا کمتری فایل/زیرشاخه نمایش داده شود، می‌توانید مقدار ?ipp=newvalue را به انتهای آدرس نمایش داده شده در نوار آدرس مرورگر اضافه کنید. newvalue یک عدد طبیعی بوده که حداکثر تعداد فایل/زیر شاخه نمایش داده شده در هر صفحه را مشخص می‌کند. به عنوان مثال برای تغییر این پارامتر در هنگام دسترسی به آدرس

https://cp17.netafraz.com:2223/CMD_FILE_MANAGER/domains/netafraz-learn.com/public_html/wp-includes

به 1000 فایل/زیر شاخه در هر صفحه، در نوار آدرس مرورگر مقدار ?ipp=1000را به انتهای آدرس اضافه کنید:

https://cp17.netafraz.com:2223/CMD_FILE_MANAGER/domains/netafraz-learn.com/public_html/wp-includes?ipp=1000

در صورت بالا بودن تعداد فایل‌ها/زیرشاخه‌ها در یک شاخه یافتن فایل‌(ها)/زیرشاخه(ها)ی مورد نظر به سادگی امکانپذیر نخواهد بود. در این صورت برای یافتن سریعتر فایل/زیرشاخه(های) مورد نظر خود می‌توانید از امکان جستجو در محتوای شاخه فعلی در مرورگر فایل کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

۱. بر روی Advanced Search در گوشه بالا سمت راست جدول لیست فایل‌ها/زیر‌شاخه‌ها در  مرورگر فایل کلیک کنید.

۲. در صفحه ظاهر شده و از لیست کشویی در ستون Name روش جستجوی مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  • equals: جستجو برای یافتن یک فایل/زیر شاخه که نام آن دقیقا با رشته وارد شده در این فیلد جستجو یکسان باشد.
  • contains: جستجو برای یافتن فایل‌ها/زیرشاخه‌هایی که نام آن‌ها حاوی رشته وارد شده در این فیلد جستجو باشد.
  • starts with: جستجو برای یافتن فایل‌ها/زیرشاخه‌هایی که نام آن‌ها با رشته وارد شده در این فیلد جستجو آغاز شود.

۳. رشته مورد نظر خود برای جستجو در نام فایل‌ها/زیرشاخه‌ها در مسیر جاری را در فیلد پایین لیست کشویی در ستون Name وارد کرده و بر روی دکمه Search کلیک کنید.

دایرکت‌ادمین شاخه جاری را برای شناسایی فایل‌ها/زیرشاخه‌های مورد نظر جستجو کرده و لیست فایل‌ها/زیرشاخه‌های شناسایی شده را در جدول لیست فایل‌ها/زیرشاخه‌ها نمایش خواهد داد. پس از آن شما می‌توانید فایل‌ها/شاخه‌های مورد نظر را در ستون Select انتخاب کرده و یا در ستون Action عملیات مورد نظر خود را بر روی فایل/زیرشاخه مورد نظر  اجرا کنید.

جستجوی انجام شده به صورت بازگشتی نبوده و محتوای زیر شاخه‌های موجود در شاخه جاری جستجو نخواهند شد. جستجو تنها در لیست فایل‌ها/زیرشاخه‌های شاخه جاری انجام خواهد شد.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/jj8c

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی