ویرایش فایل (دایرکت‌ادمین)

ویرایش یک فایل

۱. در بخش مدیریت اکانت (Account Management) از صفحه نمایش یکی از دامین‌های اصلی سرویس وارد بخش مدیریت فایل (File Manager) شوید.

۲. در مرورگر فایل به شاخه‌ای از سرویس هاستینگ که قصد ویرایش یک فایل آن را دارید وارد شوید.

۳. فایل مورد نظر خود جهت ویرایش را در این شاخه پیدا کرده و در ستون Action بر روی لینک Edit مربوط به این فایل کلیک کنید.

۴. در فرم ویرایش یک فایل، تغییرات مورد نظر خود را در محتوای فایل اعمال کنید.

۵.  چنانچه مایلید محتوای ویرایش شده به جای ذخیره در فایل انتخاب شده در فایل با نام دیگری در مسیر جاری ذخیره شود، در فیلد مقابل دکمه ذخیره به عنوان نام فایل جدید را وارد کنید در غیر اینصورت این فیلد را بدون تغییر باقی بگذارید.

۶. بر روی دکمه ذخیره به عنوان کلیک کنید تا تغییرات انجام شده در فایل مشخص شده در فیلد کنار این دکمه ذخیره شود.

پس از کلیک بر روی دکمه ذخیره به عنوان، محتوای وارد شده در فرم ویرایش یک فایل در فایل با نام مشخص شده در فیلد کنار این دکمه ذخیره می‌شود. چنانچه فایلی با این نام  در مسیر جاری وجود نداشته باشد یک فایل جدید با این نام ایجاد و محتوا در آن ذخیره می‌شود. در صورت وجود فایل، محتوای فرم ویرایش یک فایل جایگزین محتوای قبلی فایل می‌شود. با توجه به این موضوع چنانچه نام فایل را در این فیلد از نام فایل ویرایش شده تغییر دادید، دقت کنید نام جدید انتخاب شده با نام فایل دیگری بر روی این شاخه که قصد ویرایش آن را ندارید یکسان نباشد. در غیر اینصورت محتوای فایل مورد نظر به اشتباه ویرایش شده و محتوای اصلی خود فایل از دست خواهد رفت.

خطاهای متداول

Operation aborted due to detection of malicious content in input data

فرایند ذخیره سازی فایل جدید به دلیل شناسایی کد مخرب در محتوای وارد شده در فایل توسط برنامه ضد ویروس سرور بلاک شده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به اسکن فایل ایجاد/ویرایش شده پیش از ذخیره‌سازی مراجعه کنید.


لینک کوتاه: https://help.netafraz.com/qtky

سایر مطالب مرتبط :

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
چنانچه جواب سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، نگران نباشید. واحد پشتیبانی نت‌افراز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
تماس با واحد پشتیبانی